Problem s modulem pf.ko

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jun 29 11:48:31 CEST 2005

> 	To mluvime kazdy o necem jinem.
>
> 	Jestli neco, co z jadra dosud nikdy odstranitene nebylo chci (nebo
> povazuji za rozumne mit moznost) odstranit je vec jedna.
>
> 	Rec je ale o necem, co slo do doby, nez nekdo udelal nejakou zmenu,
> ktera to znemoznila. Jestlize to mel znemoznit v umyslu a probehlo to po
> zrale uvaze a diskusi, ktera je v podobnych pripadech v teamu comitteru
> obvykla, pak lze hovorit o feature. O feature, ktera se mi nelibi, ale
> je to feature. Nicmene, ja zadnou takovou diskusi nezaznamenal (mozna
> proto, ze nejsem v uzkem kruhu commiteru).

> [...]

mezi vyvojari panuje konsensus ze ipv6 neni volitelne ale mandatorni. do
budoucna toho bude vic a vic zaviset na ipv6. to ze to ted "nejak" jede je sice
pekne ale do budoucna se na to neda spolehat....

nadavejte si jak chcete ;)

mimochodem - proc musim mit fw na ip6? nejak mi nedochazi jak mi muze
pritomnost ipv6 v kernelu narusit bezpecnost atd.