Problem s modulem pf.ko

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 29 09:24:39 CEST 2005

Petr Rehor wrote:

> vytrvale stezovalo, ze to nemuze otevrit INET6 socket (nejspis
> sendmail, tcpdump nebo ppp).

	O sendmailu to vim. To je jen "varovani" a navic k nemu dojde jen v
pripade, ze si otevreni INET6 socketu explicitne vyzadam v jeho
konfiguraci (pripoustim, ze nevim, jak je to v defaultni konfiguraci,
svoji jedinou 5.x jsem si na dalku omylem vypnul). Ja defaultni
konfiguraci sendmailu nepouzivam, tak me tohle nepotkava.

	Nicmene, mam predstavu o tride problemu. Tyhle budu smele nadale
ignorovat (navic je lze vyresit konfiguraci prislusneho produktu) -
vzhledem k tomu, jakym zpusobem provadim update by se mi nehodilo mit
pro ruzne pocitace ruzna nastaveni - a na nekterych IPv6 mam a potrebuji.

	Diky