Instalace FreeBSD na velký disk

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Mon Jun 20 11:53:28 CEST 2005

>Dobrý den

Dobry,

> [...]
>při bootu z CD mi hlásí:
>
>ad3: WARNING - READ_DMA UDMA ICRC error (retrying request) LBA=10233405
>ad3: FAILURE - READ_DMA status=51<READY,DSC,ERROR>
>error=84<ICRC,ABORTED> LBA=10233405
>
>Zkoušel jsem různě měnit nastavení BIOSu, měnit při instalaci
>geometrii disku, ale instalace vždy skončí na hlášce:
>
>Unable to find device node for /dev/ad3s2b in /dev!
>The creation of filesystems will be aborted.
>
>Pokud na stejném PC instaluji totéž na menší disk (40GB), je vše bez
>problémů. Zrovna tak na tom větším disku mám bez problémů

"Vetsim" diskem to urcite nebude, mam 5.3 na 2x80GB v gmirroru a vse
jede naprosto ok, disk WD800SE.
Doma na kompu mam 5.3 i na WG 200GB a taky naprosto ok, videl bych spis
problem v disku.
Podle google (neprime informace) ale lide tenhle typ vyuzivaji (nasel
sem par odkazu kde resili vymenu ve vinum atd.)

>Věděl by někdo poradit, nebo aspoň nasměrovat? Na Googlu jsem nic
>smysluplného nenašel.

Tady
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-current/2004-May/027440.html
resi taky maxtory, stejna chyba a vypadalo to na spatne jumprovano :)

>Guido

Lubos