Instalace FreeBSD na velký disk

Vit Kotačka vit.kotacka at gmail.com
Mon Jun 20 10:35:43 CEST 2005

Dobrý den

Mám hdd Maxtor 6Y080L0, 80 GB. Při instalaci FreeBSD 5.4, nebo 5.3,
při bootu z CD mi hlásí:

ad3: WARNING - READ_DMA UDMA ICRC error (retrying request) LBA=10233405
ad3: FAILURE - READ_DMA status=51<READY,DSC,ERROR>
error=84<ICRC,ABORTED> LBA=10233405

Zkoušel jsem různě měnit nastavení BIOSu, měnit při instalaci
geometrii disku, ale instalace vždy skončí na hlášce:

Unable to find device node for /dev/ad3s2b in /dev!
The creation of filesystems will be aborted.

Pokud na stejném PC instaluji totéž na menší disk (40GB), je vše bez
problémů. Zrovna tak na tom větším disku mám bez problémů
nainstalovanyý NetBSD a Linux.

Věděl by někdo poradit, nebo aspoň nasměrovat? Na Googlu jsem nic
smysluplného nenašel.

Guido