Problém s instalací na PII/433 VIA chipset

Dunric dunric at centrum.cz
Tue May 31 11:02:14 CEST 2005

Chtěl jsem "oprášit" jeden starší počítač a zprovoznit na něm SMTP a POP3 server, ale zasekl jsem se už při instalaci :-(
Instaluju FreeBSD 5.4-release z CD a hned po výběru spouštěcího režimu z boot managera se počítač samovolně restartuje. Zkoušel jsem nabootovat s i bez podpory ACPI, do single-user módu, ale chovalo se to pokaždé stejně.
Neporadil by mi někdo, co bych měl zkusit, aby boot proběhl ok ? Někde jsem četl, že často pomůže předat jádru jeden parametr ohledně nastavení PCI sběrnice, ale za boha ten článek už nemůžu najít.

Předem díky

btw. Na tom kompu běžely Windoze a zkoušel jsem i live Linux(Slax) - vše bez problémů.