Problém s instalací na PII/433 VIA chipset

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Tue May 31 12:44:35 CEST 2005

Dunric wrote:
> Chtěl jsem "oprášit" jeden starší počítač a zprovoznit na něm SMTP a POP3 server, ale zasekl jsem se už při instalaci :-(
> Instaluju FreeBSD 5.4-release z CD a hned po výběru spouštěcího režimu z boot managera se počítač samovolně restartuje. Zkoušel jsem nabootovat s i bez podpory ACPI, do single-user módu, ale chovalo se to pokaždé stejně.
> Neporadil by mi někdo, co bych měl zkusit, aby boot proběhl ok ? Někde jsem četl, že často pomůže předat jádru jeden parametr ohledně nastavení PCI sběrnice, ale za boha ten článek už nemůžu najít.

Mal som podobny problem s mojim strojom.
Ked som nabootoval instalacne CD Linuxu, alebo FreeBSD
tak sa to chovalo divne.
Panikaril kernel, rozne to mrzlo, po restarte sa stroj
nerozbehol ...

Problem som vyriesil tak, ze som nabootoval z diskety so
Smart boot managerom
http://btmgr.webframe.org/
a zvolil som "boot from CD".
Odvtedy mi nezblbol ani jeden install.

Zo smart boot manageru ide v pohode nabootovat aj nainstalovany FreeBSD.

Stano