FBSD5.3 - Postfix proti Mysql 4.1.11_1

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue May 31 21:58:10 CEST 2005

Lubos Dusany píše v út 31. 05. 2005 v 21:13 +0200:

> Zdravim Danieli,

> to se nehadam, ale kde je chyba :) postfix-current 2.3-20050510, freebsd
> 5.3release, hledam, patram ....

Nejake WITH_MYSQL_VER nebo podobne podezrele promenne v /etc/make.conf
nebo v prostredi definovane mate/nemate?

Zkuste poskytnout trochu vic materialu, na slepo se spatne hada. Treba
typescript buildu postfixu.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Standard musi stanovit kupa bezejmennych firmicek. Kdyz jej stanovi
nekdo, kdo ma podil ctyricet procent, tak je to neomluvitelne :-)
  - Marek Lutonsky, v reakci na stiznost na chovani Microsoftu