compat4x

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Apr 27 14:00:01 CEST 2005

Michal Varga napsal(a):

> Co sa tyka tvojej otazky, cez sysinstall dosiahnes presne to, co by si
> spravil cez `pkg_add balik_s_compat4x`.
toto mi je jasne trebars i takto (nespomenul som to)

> A nie, pouzivanim portov nic v
> systeme nedomrvis, naopak, pouzivanim sysinstallu mas k tomu
> prilezitosti viac nez dost.
co sa tyka instalacie z portov, to mi je tiez jasne ze tym nic
nedomrvim. Ide mi skor o nieco ine, a to: ...nova instalacia...pocas
instalacie je bod 5 "Distributions" a v tomto bode si volim moznost
"custom", zvolim si co chcem a instalacia pokracuje dalej... vsetko
zbehne...restartnem server...server bezi...a spomenul som si, ze som
zabudol zvolit v "custom" compat4x. Je to mozne takto doinstalovat, ze
vojdem do sysinstall-custom/distributions/custom/ a zaskrtnem compat4x?
Zaujima ma to len preto, ze som to nikdy takto neskusal a teda neviem
aky vysledny efekt mozem ocakavat. Nikdy ma totiz nenapadlo vyskusat
(hned po instalacii a prvom nastartovani BSD) taketo pokusy.
> Mozno este taka jedna zo zvedavosti - k comu presne potrebujes stare 4x
> kniznice? Pokial pre aplikacie z portov, boli by sa davno nainstalovali
> automaticky ako dependency. Takze..?
> m.
potrebujem to pre Zend, mam ho nainstalovany z portov a potrebuje libm.so.2

--
Lumax