compat4x

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Apr 27 12:46:16 CEST 2005

On Wed, 2005-04-27 at 11:25 +0200, Lubomir Majersky wrote:
> Zdravim,
>
> zacal som sa "hrajkat" s FreeBSD 5.3 (nainstaloval som si ho bez
> compat4x)a potrebujem nejake starsie kniznice z rady 4.x. Je mi jasne,
> ze si to mozem doinstalovat z portov misc/compat4x, chcem sa vsak
> spytat, ci je to mozne previest aj cez /stand/sysinstall a doinstalovat
> to takto? Ospravedlnujem sa za mozno blbu otazku, ale priznam sa, ze
> pocas doby ktorej sa venujem BSD-cku, som taketo pokusy neprevadzal a
> nerad by som nieco domrvil.

V prvom rade sa vobec cudujem, ze /stand/sysinstall este vobec v 5.3 je,
pokial viem, od nejakej verzie sa vobec mal prestat pri instalacii
kopirovat na disk. No, snad to je tak konecne v 5.4.

Co sa tyka tvojej otazky, cez sysinstall dosiahnes presne to, co by si
spravil cez `pkg_add balik_s_compat4x`. A nie, pouzivanim portov nic v
systeme nedomrvis, naopak, pouzivanim sysinstallu mas k tomu
prilezitosti viac nez dost.

Mozno este taka jedna zo zvedavosti - k comu presne potrebujes stare 4x
kniznice? Pokial pre aplikacie z portov, boli by sa davno nainstalovali
automaticky ako dependency. Takze..?

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>