compat4x

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Apr 27 19:34:42 CEST 2005

On Wed, 2005-04-27 at 14:00 +0200, Lubomir Majersky wrote:
> zbehne...restartnem server...server bezi...a spomenul som si, ze som
> zabudol zvolit v "custom" compat4x. Je to mozne takto doinstalovat, ze
> vojdem do sysinstall-custom/distributions/custom/ a zaskrtnem compat4x?
> Zaujima ma to len preto, ze som to nikdy takto neskusal a teda neviem
> aky vysledny efekt mozem ocakavat. Nikdy ma totiz nenapadlo vyskusat
> (hned po instalacii a prvom nastartovani BSD) taketo pokusy.

Vysledny efekt moze byt velmi zly. Osobne sysinstall na instalacie (a
nie este spravu systemu) nepouzivam uz velmi dlhy cas, ale pokial sa
distributions nachadzaju tam, kde si myslim, mal by si finalne prejst
cez polozku "commit", ktora ti nahodne v zavislosti od postavenia
mesiaca a znamenia v cinskom horoskope nainstaluje cez povodny system
kompletne ciste FreeBSD, skor nez sa stihnes spamatat a kopnut do
tlacitka "power". Nie som jediny, komu sa tato vec cas od casu prihodila
hned niekolkokrat za sebou, takze urcite nepojde o unikatnu blbost (len)
na mojej strane.

Takze je to na tebe, pokial si to chces vyskusat, tak kludne do toho,
len by som pred instalaciou doprucil raw zalohu celeho disku :)

> potrebujem to pre Zend, mam ho nainstalovany z portov a potrebuje libm.so.2

Mozno by nebolo na skodu kontaktovat maintainera portu, alebo na to
hodit PR, myslim ze by v takomto pripade mal Zend instalovat compat4x
ako dependency.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>