Emulace MsDos

HUHUALABAMA huhualabama at tiscali.cz
Sun Apr 3 16:41:31 CEST 2005

> chapu to dobre ze vam jde o tohle:

> date cdcko do pocitace a jdete na kafe, za XXX minut se vratite a na pocitaci
> je nainstalovany nejaky OS.. chapu to dobre?

  velmi zjednodusene ano.
  kdyz nepocitam, ze za tech xxx min se ta situace muze opakovat treba
  100X a na ruznych hw konfiguracich

> pokud ano tak tohle se v bsd udela velmi trivialne a vubec neni potreba zadny
> *.exe atd.

bohuzel asi je, protoze ten .exe uklada flag do 6 sektoru na disku aby
PC po restartu nasel cestu k .bat a vedel kde skoncil v jeho
vykonavani.

> 200 images?
no spise asi mnohem vic.(ruzne os, jazyky, hw konfigurace atd.)
asi 1.5TB

> nikdy v zivote jsem to nepouzil, akorat kdysi davno dosemu ve kterem mi blbnul
> emulator procesoru intel 8051 ;)

vim ze je emulator strasna skopicina, ale BSD je mi sympaticky a dos
je na siti pomaly. Potrebuju vyuzit celou kapacitu 1G site.

muzete mi jeste poradit, ktery protokol je z hlediska rychlosti a
spolehlivosti lepsi, jestli TCP/IP nebo IPX.

O TCP/IP to vim, ale o IPX toho moc nevim.