Emulace MsDos

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Apr 3 13:48:53 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 12:24:11PM +0200, HUHUALABAMA wrote:

> po prihlaseni k serveru se spusti *.exe, ktery po zadani cisla vyhleda
> *.bat a spusti ho. V .bat jsou cesty k image's, utility pro cteni a
> zapis MBR a dalsi. Nevim jak bych to vsechno zmenil aby to chodilo
> na BSD a navic toho na serveru nemuzu moc menit, protoze na tom zavisi
> i dalsi veci.
> Samozrejme chci co nejvic rozbehat na BSD, uz jenom pro jeho podporu
> siti a sit. karet.
> (dos s tcp/ip v. 2 v 1G ethernet, nebo s nforce4 ethernet card  =>> nic moc :-) )

chapu to dobre ze vam jde o tohle:

date cdcko do pocitace a jdete na kafe, za XXX minut se vratite a na pocitaci
je nainstalovany nejaky OS.. chapu to dobre?

pokud ano tak tohle se v bsd udela velmi trivialne a vubec neni potreba zadny
*.exe atd.

> g4u moc neznam a nikde jsem nevidel, jestli se da scriptovat.
> (kdyz je to ale pro BSD tak by to asi jit melo)
> nejsem si jist jestli pouziva stejny format souboru jako Ghost,
> protoze predelavat mnohem vice jak dveste image's se mi moc nechce a navic
> bych asi na to ani nenasel cas. :-)

200 images?

> Jsou s tim nejake zkusenosti? Jak je to spolehlive, rychle a tak.
> Pouzivaji pro znaceni disku wd0 nebo C
> Nevite jaky by byl pro me ucely asi nejlepsi.

nikdy v zivote jsem to nepouzil, akorat kdysi davno dosemu ve kterem mi blbnul
emulator procesoru intel 8051 ;)