Emulace MsDos

HUHUALABAMA huhualabama at tiscali.cz
Sun Apr 3 12:24:11 CEST 2005

> nechapu k cemu potrebujes ten dos... copak je problem z bsd stahnout ten image
> a nainstalit ho? dokonce bych rekl ze je to vyrazne jednodusi nez v dosu

po prihlaseni k serveru se spusti *.exe, ktery po zadani cisla vyhleda
*.bat a spusti ho. V .bat jsou cesty k image's, utility pro cteni a
zapis MBR a dalsi. Nevim jak bych to vsechno zmenil aby to chodilo
na BSD a navic toho na serveru nemuzu moc menit, protoze na tom zavisi
i dalsi veci.
Samozrejme chci co nejvic rozbehat na BSD, uz jenom pro jeho podporu
siti a sit. karet.
(dos s tcp/ip v. 2 v 1G ethernet, nebo s nforce4 ethernet card  =>> nic moc :-) )

> tusim je primo nejaky netbsd-derived tool na todle g4u nebo tak nejak se to
> menuje

g4u moc neznam a nikde jsem nevidel, jestli se da scriptovat.
(kdyz je to ale pro BSD tak by to asi jit melo)
nejsem si jist jestli pouziva stejny format souboru jako Ghost,
protoze predelavat mnohem vice jak dveste image's se mi moc nechce a navic
bych asi na to ani nenasel cas. :-)

> a emulatory dosu existuji

Jsou s tim nejake zkusenosti? Jak je to spolehlive, rychle a tak.
Pouzivaji pro znaceni disku wd0 nebo C
Nevite jaky by byl pro me ucely asi nejlepsi.