raid 1, alebo mirror na FreeBSD 5.3

Robert Kania konference at gdi.cz
Fri Mar 11 16:40:39 CET 2005

Michal Varga wrote:

> Prave naopak, ten nazor velmi detailne zodpovedal tvoju povodnu otazku
> (teda, ak si ju este spravne pamatam).
>
> Bud mozes vsadit na hardwarovy RAID, ktory sa v ramci postupky deli na
> DRAHY > DOBRY > OK > PODOZRIVY > LACNY > ZLY > HIGHPOINT, alebo mozes

asi bych jeste pridat > ZLY > HIGHPOINT > PROMISE > SILICON :-) ale to
uz je asi otazka osobnich zkusenosti.

Pokud ten RAID1 ma byt na IDE, tak bych volil 3ware radic (zatim
nejlepsi zkusenosti), nebo softwarovy RAID. RAID ale neni rozhodne
nahradou funkcniho zalohovaciho reseni a kdo jej neimplementuje
(zalohovani) tak s tim musi pocitat.

S gmirror jsme meli nejake problemy (nevim presne podrobnosti, nedelal
jsem to - ale slo tusim o problem pri ukladani souboru s ceskymi znaky -
mirror se tim rozbil).

r/