raid 1, alebo mirror na FreeBSD 5.3

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Fri Mar 11 16:58:36 CET 2005

Dobry den

nechce sa mi dalej zatazovat tym

Ja som pisal ze mam HW fixny. Poslal som clanok, ktory pojednava o dvoch
typoch sw raidu, chcel som pocut nazor a reakciu na realizaciu SW raidu
v suvislosti na ten clanok.

To, co mi pomohlo bol mail od Otisa, za co mu aj tymto dakujem. (pivo
osobne)

Prosim ukoncme tento thread.

Dakujem a prajem pekny den

		PeSe