FreeBSD + notebook

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Fri Mar 11 11:00:11 CET 2005

On 2005-03-11 10:08 +0100, Michal Varga wrote:
> Jedina vec, voci ktorej mam mensiu vyhradu je fakt, ze som myslim zatial
> nevidel notebook, na ktorom by korektne pod FreeBSD fungovala
> hibernacia [...]

FreeBSD ma hibernaciu? Mozte ma odkazat, kde sa o tom docitam viac?

BTW, ja mam notebook Compaq Evo N1015V a funguje slusne. Nezobudi sa zo
spanku, momentalne su (uz asi 3/4 roka) problemy s RealTek driverom (re)
a nefunguje podpora 3D (ATi Mobility U1) - teda podpora 3D uz v xorg je,
ale nie je driver na AGP (alebo nieco take...).

Ale inac by som povedal, ze bezi lepsie ako Windows. Funguje zistovanie
teploty procesora, s externym driverom powernow_k7 funguje podpora
PowerNow a to ovela lepsie, nez pod Windowsom (10 stupnov C rozdiel).

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are. ]