vykonny server pre freebsd]

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Mon Feb 21 10:37:32 CET 2005

Milan Vician wrote:

> Tak toto ma celkom zaujalo. Pozeram sa do cennikov a vidim, ze
> existuje aj Intel Entry Server Board SE7210TP1SCSI. Pozeram na
> http://support.intel.com/design/servers/boards/se7210tp1-e/index.htm
> a vidim, ze ten scsi radic na tej doske ma dokonca podporu pre RAID
> 0 a  1. Mate niekto realne odskusane, ze tento SCSI RAID podporuje
> aj FreeBSD? Prosim v tom pripade ma neodkazujte na stranky
> FreeBSD, mam totiz taku skusenost, ze na tejto stranke je napisane,
> ze radic je podporovany, ale v reale to byva tak, ze RAIDOVE funkcie
> su podporovane neni.

> [...]
Ahoj,
Toto by som na to:
Adaptec AIC-7901 Single-Channel SCSI controller supporting mirroring and
striping. Zero Channel RAID adapters are also supported.
http://www.freebsdsystems.com/servers_scsi.php, tu tiez odporucaju iny
RAID radic.

Mojimi slovami. Ja mam tu SATA verziu a ten raid je tam naprd. Je hlupe
odvodzovat, ale aj podla popisu si skor myslim, ze ten RAID sa bude
zapinat SW, co moze byt problem.
Napriek tomu, mne sa ta doska celkom pozdava.

PeSe