vykonny server pre freebsd]

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Sat Feb 19 12:28:47 CET 2005

> ja by som Intel Entry Server Board SE7210TP1-E pre P4 (napr.)

Tak toto ma celkom zaujalo. Pozeram sa do cennikov a vidim, ze
existuje aj Intel Entry Server Board SE7210TP1SCSI. Pozeram na
http://support.intel.com/design/servers/boards/se7210tp1-e/index.htm
a vidim, ze ten scsi radic na tej doske ma dokonca podporu pre RAID
0 a  1. Mate niekto realne odskusane, ze tento SCSI RAID podporuje
aj FreeBSD? Prosim v tom pripade ma neodkazujte na stranky
FreeBSD, mam totiz taku skusenost, ze na tejto stranke je napisane,
ze radic je podporovany, ale v reale to byva tak, ze RAIDOVE funkcie
su podporovane neni.

Milan