vykonny server pre freebsd]

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Feb 21 12:17:11 CET 2005

Tak nejak. SATA verze radice je podporovana pouze v neRAID rezimu a kdyz jsem
koukal jak to vypada s plany do budoucna, nevyplatilo se cekat. Radeji jsem
si dokoupil druhy radic a dal ho do volneho slotu. Od te doby mi server jede
bez problemu uz nekolik mesicu.
Jinak k te masincemam jeste jednu poznamku, gigabitova sitovka mi na firemni
siti neustale ztracela a obnovovala pripojeni a tak je server pripojeny jen
na stomega. (na pater az az :-) ). To ale muze klidne byt i switchem tady v
praci, je to tu trosku prehistoricke.

Ondra

--
Ondra Koutek