Postfix + maildrop a quoty per user

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Tue Feb 15 11:55:44 CET 2005

Jan Pechanec napsal(a):

>On Mon, 14 Feb 2005, Miroslav Chlasták wrote:
>
>	cau,

>	nechapu - kdyz je misto, maildrop nic nehlasi, kdyz misto neni, tak
>hlasi "maildir over quota". Podle me zcela ok, kde vidis problem? To ze tam
>mas predtim dalsi hlasky od maildirmake bych prisuzoval tomu, ze retezec
>chyb se treba vypise az tehdy, kdy je chyba kriticka, coz existujici adresar
>v tomto pripade neni, ale malo mista uz ano.
>
>	h.
>
>--

Ja to take nechapu :)

Takto vypada muj soubor s pravidly pro maildrop:

-------- zacatek .mailfilter --------
# Import variables
#
#
LOGNAME=tolower("$LOGNAME");

# pokud neexistuje mailbox, tak ho udelame
`if [ ! -f $HOME/$DEFAULT ]; then /usr/local/bin/maildirmake
$HOME/$DEFAULT/; fi`

# pokud neexistuje slozka Spam, tak ji vytvorime a hned ji oznacime pro
odebirani
`if [ ! -f $HOME/$DEFAULT.Spam ]; then /usr/local/bin/maildirmake -f
Spam $HOME/$DEFAULT/;echo INBOX.Spam >>
$HOME/$DEFAULT/courierimapsubscribed; fi`
#``
# Spam budem davat do slozek SPAM
if (/^X-Spam-Flag: *YES/)
{
        to "$HOME/$DEFAULT.Spam/";
}

`if [ ! -f /storage/maildirs/.mailfilters/$LOGNAME ]; then touch
/storage/maildirs/.mailfilters/$LOGNAME; fi`
include "/storage/maildirs/.mailfilters/$LOGNAME"
-------- konec .mailfilter --------

Osobne se domnivam, ze v tomto souboru chyba neni.

Mira