Postfix + maildrop a quoty per user

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Feb 15 00:02:05 CET 2005

On Mon, 14 Feb 2005, Miroslav Chlasták wrote:

	cau,

> Pokud ma user plny maildir a prijde mu dalsi mail, tak se mi v logu objevi
> hlaska:
>
> Feb 14 22:12:37 devel postfix/pipe[46770]: 5A1064D6FD: to=<test at internet.free>,
> relay=maildrop, delay=17, status=SOFTBOUNCE (permission denied. Command output:
> maildirmake: File exists maildirmake: File exists maildrop: maildir over quota.
> )
>
> Coz me trochu zarazi, protoze kdyz je ve schrance misto, tak maildrop zadnou
> chybu nehlasi.

	nechapu - kdyz je misto, maildrop nic nehlasi, kdyz misto neni, tak
hlasi "maildir over quota". Podle me zcela ok, kde vidis problem? To ze tam
mas predtim dalsi hlasky od maildirmake bych prisuzoval tomu, ze retezec
chyb se treba vypise az tehdy, kdy je chyba kriticka, coz existujici adresar
v tomto pripade neni, ale malo mista uz ano.

	h.