Postfix + maildrop a quoty per user

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Feb 15 12:12:17 CET 2005

On Tue, 15 Feb 2005, Miroslav Chlasták wrote:

> Ja to take nechapu :)

	myslel jsem to tak, ze nechapu, co se ti nelibi, ne ze nechapu
situaci.

> Takto vypada muj soubor s pravidly pro maildrop:
>
> -------- zacatek .mailfilter --------
> # Import variables
> #
> #
> LOGNAME=tolower("$LOGNAME");
>
> # pokud neexistuje mailbox, tak ho udelame
> `if [ ! -f $HOME/$DEFAULT ]; then /usr/local/bin/maildirmake $HOME/$DEFAULT/;
> fi`

	podle zadani "$HOME/$DEFAULT/" jako parametru maildirmake bych si
myslel, ze to ma byt adresar, ne?

     -f file       True if file exists and is a regular file.

	takze treba:

`[ -d $HOME/$DEFAULT ] || /usr/local/bin/maildirmake $HOME/$DEFAULT/`

	atd. h.