Samovolný restart BSD :(

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Tue Feb 8 18:58:03 CET 2005

Proc pouzivam freemejl, je velice jednoduche. Protoze si chranim svoje emaily proti spamu. Nemam zajem natom, aby me chodily tuny nepotrebneho mejlu. Tento email je neco jako spamovy kos. Je pouzivan vyhradne k diskuzim a pral bych vam videt ty spamy...

A o tom jaky volit pristup. Asi takto. Nikdo uceny z nebe nespadl a ja se to ,co potrebuji, naucit snazim. Vasimi narazkami pak opravdu takoveto lidi moralne velmi podporujete. Mozna mame odlisne navyky, ovsem ja jsem se tedy podobnych veci nikdy nedopustil a aj kdyz psal totalni "imbecil" snazil jsem se mu vse vysvetlit. Pokud toto neumite / nechcete pochopit, tak nevim proc zde na diskuzi vubec jste.