Samovolný restart BSD :(

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Feb 8 19:21:26 CET 2005

On Tue, 2005-02-08 at 18:58 +0100, wnt at centrum.cz wrote:
> A o tom jaky volit pristup. Asi takto. Nikdo uceny z nebe nespadl a ja se to ,co potrebuji, naucit snazim. Vasimi narazkami pak opravdu takoveto lidi moralne velmi podporujete. Mozna mame odlisne navyky, ovsem ja jsem se tedy podobnych veci nikdy nedopustil a aj kdyz psal totalni "imbecil" snazil jsem se mu vse vysvetlit.

Ano, je pravda ze to vsechno jsem udelat mohl. Zkusme to ale trochu
jinak, a sice, co vsechno jste mohl udelat take Vy:

1. V uvodnim mailu vysvetlit, ze vase unixove zkusenosti jsou nulove,
nemate ani fundamentalni znalost zakladu FreeBSD, jako spravce stroje
neznate nazev programu pro kontrolu filesystemu, prakticky netusite co
je kernel a z logu jste si VEDOM, ze Vam na stroji bezi uplne cizi verze
operacniho systemu, ale vubec vas to nerozhazuje. Kdybyste mel tolik
slusnosti a udelal to, usetril byste cas vsem tem lidem, kteri se Vam
snazili poradit v domneni, ze jde o regulerni dotaz alespon prumerneho
FreeBSD administratora. Bohuzel na vas problem reseni neexistuje,
protoze neverim, ze s Vama nekdo bude/dokaze do hloubky probirat
restartovani operacniho systemu, o kterem nevite, ze ho mate.

2. Misto PC s FreeBSD si poridit Playstation.

m.
--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge