Samovolný restart BSD :(

Luboš DOLEŽAL jf at RTFM.CZ
Tue Feb 8 19:30:12 CET 2005

wnt at centrum.cz wrote:
> A jak jsem psal kolegovi. Kdo vam dava pravo me urazet? Hlavne ze vy vsechno vite.
Zajimave jak vsichni dokazi mit poznamky, kdyz pisi na internetu.
Kdybyste byl v realite,
chtel bych Vasi "odvahu" videt.

On vsechno nevi, ja take ne, rekl bych ze asi nikdo.

Nevim co tu resite, vsichni tu pisou na tom internetu, ci jak se tomu
rika a rozhodne si nemyslim, ze by vas nekdo explicitne odsuzoval za to,
ze pisete z freemailu.

Zamette si pred svym prahem. Neverim, ze v tom PC, ktere udavate jako
server nejsou vadne pameti, ze se neprehriva cpu nebo nejsou problemy s
diskem. Videl bych to na vadny hw.

Az to budete hotov s otestovanim hw a budete zcela presne vedet co v tom
pc mate a ze je vporadku, tak muzete zacit se ctenim handbooku, pripadne
s hledanim informaci pres Vas internet (google) a uplne na zaver piste
sem, zcela konkretni dotazy. Jeste byt Vami bych si nastavil zalamovani
radku ve vasem oblibenem emailovem klientu.

btw. co myslite tou realitou? Nedavno jsem instaloval server DELL PE
6300 a postupoval jsem presne jak jsem psal, kontroloval hw, instaloval,
cetl handbook, hledal na googlu a realita je takova, ze server splnuje
moje predstavy.

--

Luboš DOLEŽAL

e-mail: jf at RTFM.CZ