onboard zvukovka blbne pri vyssi zatezi systemu

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Feb 8 17:52:18 CET 2005

On Mon, Feb 07, 2005 at 05:40:49PM +0100, Michal Varga wrote:

> treba ten, ze docela casto funguje jak ma? zere proud, blika (deluxe
> verze) a obcas taky posle nejaky ten paket.. ne, seriozne, ze stejneho
> duvodu, ze ktereho sekretarce pro zvatlani spinky z Wordu nedas SB
> Audigy ji nedas na sit Intela za tri tisice.

ty davas sekretarce fbsd??? to je tak spatna v posteli? ;)

> nepletes si apic s acpi? mimo toho, apic se v podstate predpoklada jenom
> u smp systemu, bylo by docela drze stavet na tom principu nejlevnejsi
> sitovky (i kdyz mirne pochybuju, ze apic jako takovy nejake
> utilizovatelne funkce vubec ma.. spis pocitam ze se chova transparentne
> a hw o nem ani nevi, ale zas ja o tom prd vim)

apic = advanced programmable interrupt controller

kazde PCdlo ma aspon pic a je mozne ze to advanced v tom apicu umi veci ktere
nejak ovlivnuji ten riltek

co ja vim...

to ale nerikej mne... ale tomu cloveku (viz thread na arch@ myslim)

> Kdyz je to takova bomba (desitky procent vykonu nahoru atakdale (tm)),
> urcite by se nasel nekdo, kdo by to trochu prekopal a prizpusobil
> aktualnimu stavu.. tak nevim, zni to divne.

lide jsou lidi, maji NIH atd.