onboard zvukovka blbne pri vyssi zatezi systemu

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Mon Feb 7 17:40:49 CET 2005

On Mon, 2005-02-07 at 17:08 +0100, Divacky Roman wrote:
> no... chtit od sitovky za 150 korun neco vic nez to aby zrala proud a blikala
> je pomerne odvazne
>
> a kdyz jsou k dispozici fxp(4)cka za 6 kila em(4)cka za 11set tak fakt nevidim
> duvod proc mit nekde rilteka...

treba ten, ze docela casto funguje jak ma? zere proud, blika (deluxe
verze) a obcas taky posle nejaky ten paket.. ne, seriozne, ze stejneho
duvodu, ze ktereho sekretarce pro zvatlani spinky z Wordu nedas SB
Audigy ji nedas na sit Intela za tri tisice.

> myslim ze vyrobce rilteku nepredpoklada ze existuji operacni systemy kde jde
> apic vypnout a tak treba mandatorne pouziva nejake jeho funkce

nepletes si apic s acpi? mimo toho, apic se v podstate predpoklada jenom
u smp systemu, bylo by docela drze stavet na tom principu nejlevnejsi
sitovky (i kdyz mirne pochybuju, ze apic jako takovy nejake
utilizovatelne funkce vubec ma.. spis pocitam ze se chova transparentne
a hw o nem ani nevi, ale zas ja o tom prd vim)

> protoze to ten chlapek dal na svuj web a nikoho o tom neinformoval... ono neni
> zase tak lehke protlacit neco do kernelu (kvuli NIH, lenosti atd.)

No, informovat o tom vubec nekoho je prave docela dobry start..

> a kdo asi? kdyz nekdo udela patch proti 4.7R tak se da ocekavat ze to nikdo
> necommitne (patche se delaji jen proti current)

Kdyz je to takova bomba (desitky procent vykonu nahoru atakdale (tm)),
urcite by se nasel nekdo, kdo by to trochu prekopal a prizpusobil
aktualnimu stavu.. tak nevim, zni to divne.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge