onboard zvukovka blbne pri vyssi zatezi systemu

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Feb 8 18:22:58 CET 2005

On Tue, 2005-02-08 at 17:52 +0100, Divacky Roman wrote:
> ty davas sekretarce fbsd??? to je tak spatna v posteli? ;)

No, ta kterou mam v posteli pouziva FreeBSD, budu muset prehodnotit svuj
zivot. Nebo z ni udelat sekretarku.

> kazde PCdlo ma aspon pic a je mozne ze to advanced v tom apicu umi veci ktere
> nejak ovlivnuji ten riltek

Ale proc -absence- apic ovlyvnuje riltek? Me spis sere, ze jsem to zacal
pozorovat az posledni mesice a zatim se to stale drzi.. Nejspis nekdo
neco zvoral v driverech a rtl stejne nikdo nepouziva, takze se na to
jeste neprislo.. no nic, dam tomu par let a kdyz to nezmizi, zacnu to
snad i debugovat sam.

> lide jsou lidi, maji NIH atd.

NI..koho?

m.