Dotaz ohledne IPFW

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 30 10:30:41 CET 2005

Michal Varga wrote:
> cvak-enter, tak, podivej, a ted jsem za firewallem" a zavladne panika. A
> to vsechno jenom z duvodu, ze "ale, jako ve windowsech to zmenit nejde,
> ja to nevedel, ja jsem v tom nevinne!".

	Ve Windows to lze zmenit taky, take par cvaknutimi, ve vlastnostech
sitove karty ...

	Mimochodem - teprve kdyz dusledne zavadete sledovani MAC vyskytujicich
se ve vasi siti s udivem zjistite, kolik sitovych karet proste obcas a
nahodne vysila (patrne poskozene) pakety s nahodnymi zdrojovymi MAC.
On-boardove karty s NVidia chipsetem se v tomto ohledu jevi jako totalni
shit. Ale nejsou v tom zdaleka samy.

	No to uz jsem ale odbocil ...