Dotaz ohledne IPFW

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Sat Jan 29 18:12:06 CET 2005

On Sat, 2005-Jan-29 at 16:24:21 +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Ja bych az tak militantni nebyl - nevite, jakou sit tazatel ve
> skutecnosti spravuje.

Ale ne, vzdyt to zas nemela byt prima narazka na tazatele. Jen jsem
obecne konstatoval, ze lidi az prehnane duveruji MAC adresam bez
jakehokoli racionalniho duvodu a mam zkusenosti, ze takzvanym
"adminum" (vsichni vime o kom mluvim, ale nechci s tim linuxem zase
zacinat) muze clovek 50x rict, ze MAC adresu si nastavi kdokoli jakou
chce a stejne to odignorujou, protoze "ne, to urcite tak jednoduche
nebude!". Ale staci jedna prima demonstrace - "cvak-cvak-cvak-cvak-
cvak-enter, tak, podivej, a ted jsem za firewallem" a zavladne panika. A
to vsechno jenom z duvodu, ze "ale, jako ve windowsech to zmenit nejde,
ja to nevedel, ja jsem v tom nevinne!".

Takze to nemel byt militantni vypad, jenom takova kulturni vlozka a
povzdechnuti..

m.