Dotaz ohledne IPFW

Ladislav x mixicek at seznam.cz
Sun Jan 30 00:10:36 CET 2005

Dekuji moc za vysvetleni! :o) Co se tyce FreeBSD tak snad uz takovy zacatecnik nejsem (a s IPFW jsem si uz mnohe uzi a pak jsem presel na PF), ale urcite toho HODNE nevim a moc mi to pomohlo.

Presmerovavani podle MAC jsem vymyslel, protoze na mem WiFi street accessu se mi lidi dost casto meni a tudiz jedina vec, ktera se "nemeni" (alespon u normalnich uzivatelu) je MAC adresa. Pisi si program v C++ na presmerovavani trafiku na port 80 a tak nejdriv budu muset dohledat dle MAC adresy IP pomoci NETSTATu a pak presmerovavat pomoci IP adres. To je asi best reseni, co myslite?

Jeste jednou moc dekuji za rady!

S pozdravem
Ladislav Jerabek