Dotaz ohledne IPFW

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 30 10:38:55 CET 2005

Ladislav x wrote:
> tudiz jedina vec, ktera se "nemeni" (alespon u normalnich uzivatelu) je MAC adresa.
> nejdriv budu muset dohledat dle MAC adresy IP pomoci NETSTATu a pak presmerovavat pomoci IP adres

	No, jestli hodlate skutecne kvuli tomu zjistovani spoustet netstat, tak
to neustojite vykonove, nemluve o obrovskych latencich, ktere tim vyvolate.

	Kdyz uz se chcete vrhnout timto smerem, tak to uz alespon pouzijte
routing socket (PF_ROUTE) a zmeny v tabulce si berte z nej (e.g.
udrzujte si prubezne vlastni kopii tabulky).

	Ja si ale stale myslim, ze by pro vas bylo daleko snazsi tem nemennym
MAC proste pridelovat nemennou IP, to, ze si ji neprenastavi na jinou
hlidat statickymi zaznamy v ARP a pak smerovat podle cistych IP a o MAC
uz se nestarat. Nicmene, jen vy znate vsechny detaily site, zadani i
potreb, takze to si musite rozhodnout vy. To za vas nikdo externi udelat
nemuze.