[VYSVETLENI] Re: dotaz k users-l@

Martin Horcicka mho at mho.cz
Mon Jan 24 11:29:30 CET 2005

Ahoj,

Divacky Roman (2005-01-21 16:45 +0100):

> ovsem kdyz uz je to tady tak to okomentuju:
> myslel jsem to tak ze by se NIKOMU NEZAKAZOVAL pristup sem ani sem psat, jen
> by se proste vytvoril webchat a protoze jsou lamky line tak by lozili tam...

Romane, aniz bych chtel posuzovat, zda to je ci neni dobry napad, je to take
dost o tom co psal Jirka Calda - "by se vytvoril webchat" se tady ocividne
neujme. Chces-li ty nebo nekdo jiny vytvorit webchat a hlavne se pak o nej
starat, nebo chce-li nekdo vytvorit dalsi konferenci a byt jejim moderatorem,
rekl bych, ze je dost pravdepodobne, ze k tomu dostane na FreeBSD.cz prostor.
Nic se ale neudela samo a o FreeBSD.cz se staraji tri casove pomerne dost
vytizeni lide, kteri navic tento tvuj nazor zrejme nesdili.

> to je vsecko co jsem chtel (pac mne uz fakt unavuji dotazy jako "Subject:
> Ako prepnut Read-only filesystem na Read Write?", kdyz semka pastnu odkaz na
> nejaky patch s tim ze "prosim vyzkousejte to nekdo" tak se nikdo neozve.. a
> jsem frustrovany)

Nebud frustrovany a zkus oslovit take vetsi skupinu lidi v nektere z
konferenci na FreeBSD.org. Je pravdepodobnejsi, ze tak pokazde najdes nekoho,
kdo bude mit o dany patch zajem.

Mne osobne prilis nevadi jednoduche dotazy, jako spis ty boure plne emoci,
ktere se tu pak casto rozpoutaji. Podobne i to, ze si z tehle konference nekdo
obcas dela chat. A na obojim mas, promin, obcas podil i ty.

Uvedomte si prosim vsichni, ze tahle konference je technicka, nebo snad neco
jako technicko-komunitni. Ma-li nekdo trivialni dotaz, je tu patrne novy a je
jednoduche mu odpovedet na jeho otazku a dodat, ze priste, nez sem napise, mel
by se nejprve podivat tam a tam, pripadne sem poslat ty a ty informace, podle
kterych lze zjistit v cem problem vezi. Na to staci jeden mail. A pokud se
nekdo podobnym dotazum venovat nechce, necht je ignoruje a zdrzi se zbytecnych
komentaru. Cilem odpovedi by rozhodne nemelo byt zesmesneni tazatele, takze
slova jako lamer a linuxak tu urcite nepotrebujete. Jsme tu, abychom se
vzajemne vzdelavali - alespon doufam.

Martin