BINCIMAP, CUCIPOP DOVECOT a CYRUS

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at Jozef.Drahovsky.sk
Fri Jan 21 01:18:49 CET 2005

Po 3 dnoch trapenia sa s BINCIMAPom ho nechavam tak,
ma miekolko chyb, hadam najvacsia je ze nie je plne kompatibilny s
prislusnum RFC o imape.
Nasiel som v konferenciach odkazy , ktore radky zdrojaku prepisat,  aby
mal taku
alebo taku funkciu. Plain text heslo len na zaklade zmeny configu
nefunguje atd...
Je mi zahadou preco to autor nedotiahne do prijatelnej dokonalosti...

Padla tu otazka preco nepouzivam cyrus alebo dovecot.
Nuz preto ze nemam rad ked je v pamati vela demonov, ktore len cakaju.
A nechce sa mi davat do crontabu kontrolu ci prislusnuy demon zije a ked
padol
tak ho znovu odstartovat
Ovela viac sa mi paci pre mail klientov (okrem smtp) spustanie
prislusnej sluzby cez inetd.
(preto som chcel rozbehat bincimap)

Dovecot ma imap4 perfektny, ale pop3 nema celkom kompatibilnu s RFC a
tiez mu bezi
moc demonov:  hlavny +1 a  3 na imap a 3 na pop. Cyrus som neskusal ale
vcsimol som si, ze ma dost
vyzadovanych packages (mozno ze vzorovy config by pomohol) a
nenastudoval som
ci je orientovany na inetd alebo demonov (a kolko)

Cucipop je zatial najlepsi na pop3. Bezproblemov funguju s nim vsetky
klienty co sa mi dostali do ruk
od netscape cez outlook, bat atd..

Nakoniec som to spravil tak, ze z dovecot vyuzivam demona na imap4 a
cucipop startovani z inetd na pop3

Jozef Drahovsky