BINCIMAP, CUCIPOP DOVECOT a CYRUS

Robert Kania konference at gdi.cz
Fri Jan 21 10:15:42 CET 2005

Jozef Drahovsky wrote:

> Padla tu otazka preco nepouzivam cyrus alebo dovecot.
> Nuz preto ze nemam rad ked je v pamati vela demonov, ktore len cakaju.
> A nechce sa mi davat do crontabu kontrolu ci prislusnuy demon zije a ked
> padol
> tak ho znovu odstartovat
> Ovela viac sa mi paci pre mail klientov (okrem smtp) spustanie
> prislusnej sluzby cez inetd.
> (preto som chcel rozbehat bincimap)
>
> Dovecot ma imap4 perfektny, ale pop3 nema celkom kompatibilnu s RFC a
> tiez mu bezi
> [...]

Vzorovy config je ponekud siroky pojem, rad ho poskytnu, ale musim vedet
alespon pribliznou predstavu jak chcete aby vam mailserver fungoval.
Pokud je zde vic lidi, co je Cyrus zajima, tak me to treba donuti
konecne dopsat mini howto, ktere uz "delam" dva roky; vzdycky se nakonec
najde neco dulezitejsiho...urcite to znate :(.

Jinak Cyrus pouziva vice demonu, ktere spousti a ukoncuje podle potreby
jeden master demon, ktery posloucha na prislusnych portech.

r/