BINCIMAP, CUCIPOP DOVECOT a CYRUS

Jan Blaha Jan.Blaha at unet.cz
Fri Jan 21 16:21:08 CET 2005

On 21.01 01:18, Jozef Drahovsky wrote:
> Padla tu otazka preco nepouzivam cyrus alebo dovecot.
> Nuz preto ze nemam rad ked je v pamati vela demonov, ktore len cakaju.
> A nechce sa mi davat do crontabu kontrolu ci prislusnuy demon zije a ked
> padol
> tak ho znovu odstartovat
> Ovela viac sa mi paci pre mail klientov (okrem smtp) spustanie
> prislusnej sluzby cez inetd.
> (preto som chcel rozbehat bincimap)

Zdravim,

resil jsem otazku imap/pop3 daemona pred nekolika mesici a skoncil jsem
u portu mail/imap-uw. Nevim, jestli vyhovuje vsem uvedenym pozadavkum,
ale s inetd spolupracuje dobre a jeho zprovozneni sestava z instalace,
vygenerovani certifikatu a pridani dvou radku do /etc/inetd.conf.

S pozdravem,

Jan Blaha