[VYSVETLENI] Re: dotaz k users-l@

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Jan 21 16:45:56 CET 2005

On Thu, Jan 20, 2005 at 08:40:15PM +0100, Divacky Roman wrote:
> ahoj
>
> mam dotazecek...
>
> v posledni dobe se nam mnozi dost rekneme debilni dotazy na users-l@, pricitam
> to vzrustajici popularite fbsd, coz je fajn. nicmene ty dotazy jsou fakt o
> nicem.
>
> co takhle zridit nejaky "webchat" (nebo tak neco) na freebsd.cz, myslim ze
> tidle lide by se tam vyradili a users-l@ by to prospelo...
>
> blabolim nesmysly?
>
> roman

predem se chci omluvit za to ze jsem to poslal do konference - chtel jsem to
poslat danu lukesovi ale nejak se mi to nepovedlo...

ovsem kdyz uz je to tady tak to okomentuju:
myslel jsem to tak ze by se NIKOMU NEZAKAZOVAL pristup sem ani sem psat, jen by
se proste vytvoril webchat a protoze jsou lamky line tak by lozili tam...

to je vsecko co jsem chtel (pac mne uz fakt unavuji dotazy jako "Subject: Ako
prepnut Read-only filesystem na Read Write?", kdyz semka pastnu odkaz na nejaky
patch s tim ze "prosim vyzkousejte to nekdo" tak se nikdo neozve.. a jsem
frustrovany)

roman