Restartovani routeru pri downloadu z inetu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 6 18:53:49 CET 2005

Miroslav Chlasták wrote:
> Taky jsem z dmesg zjistil, ze uhci0 a fxp0 mi sdileji stejne IRQ. Jenze
> fxp0 je sitovka, na kterou neni nic pripojeno - je v routeru pritomna
> jen z duvodu budouciho vyuziti.

	No, rozhodne bych vyzkousel ji proste fyzicky vyndat ...

> ACPI nemam v kernelu pritomne, ani nemam nahrany modul. Jeste jsem
> nekoukal do BIOSu, jak je nastaven.
>
> Mohlo by toto nejak s restartovanim souviset?

	V tom pripade bych ho naopak zkusil pouzit ...

	Zatimco jeho odstraneni jsem zduvodnil tim, ze ACPI implementace nebyva
vzdy dostacne kvalitni, opacnou radu pro zmenu zduvodnuji tim, ze 5.x
bez ACPI netestuje zdaleka tolik lidi a je v teto konfiguraci tedy mene
overena a potencialne mene stabilni ...