Restartovani routeru pri downloadu z inetu

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Thu Jan 6 12:42:46 CET 2005

Tak jsem si prohledl dmesg a zarazeji me tam tyto radky (nejsou presne
takhle za sebou), kterym nerozumim:

uhci1: [GIANT-LOCKED]
atkbd0: [GIANT-LOCKED]
unknown: <PNP0303> can't assign resources (port)
unknown: <PNP0700> can't assign resources (port)
$PIR: ROUTE_INTERRUPT failed.

Ten radek "$PIR: ROUTE_INTERRUPT failed" jsem nasel vysvetlen v nejakej
drivejsim vlaknu, ale nevim, v cem je problem.

Taky jsem z dmesg zjistil, ze uhci0 a fxp0 mi sdileji stejne IRQ. Jenze
fxp0 je sitovka, na kterou neni nic pripojeno - je v routeru pritomna
jen z duvodu budouciho vyuziti.

fxp0: <Intel 82558 Pro/100 Ethernet> port 0xe800-0xe81f mem
0xdd000000-0xdd0fffff,0xdd100000-0xdd100fff irq 11 at device 11.0 on pci0

uhci0: <VIA 83C572 USB controller> port 0xd400-0xd41f irq 11 at device
7.2 on pci0

ACPI nemam v kernelu pritomne, ani nemam nahrany modul. Jeste jsem
nekoukal do BIOSu, jak je nastaven.

Mohlo by toto nejak s restartovanim souviset?

Mira