Restartovani routeru pri downloadu z inetu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 6 01:33:27 CET 2005

Miroslav Chlaták wrote:
> uz cca 14 dni se potykam s problemem, se kterym si uz nevim rady. Mam
> doma router z Celeronu 566MHz,  230MB RAM, 15GB hdd. Router ma 2 sitova
> rozhrani:
> wi0 - slouzi k pripojeni na AP, pres ktere sdilim internetovou konektivitu
> tun0 - rozhrani s inet konektivitou (vytvoreno pomoci userspace ppp)

> Jenze router se pri stahovani z inetu (napr. nejake CD ISO, nebo obecne
> vetsi obem dat) restartuje. Nedela to pri bouzdani po webu nebo pri

> Nechce se mi porizovat novy komp a nebo delat kompletni reinstal (s
> [...]

	Popravde receno, nejpravdepodobnejsi vysvetleni je skutecne problem s
hardwarem. Ono, jakkoli to nekteri nebudou v teto konferenci slyset
radi, 5.x neni stale jeste prilis stabilni system (a to ani -STABLE) -
zejmena v okrajovych nebo mene obvyklych podminkach.

	IMHO - zkuste reorganizovat hardwarovou konfiguraci. Zejmena pokud se
preruseni od prislusneho USB nebo WiFi s necim sdili. Pripadne zkuste
system bez ACPI, pokud v soucasne dobe ACPI pouzivate. Desky s Celeronem
jsou pomerne stare a ACPI implementace v BIOSech nebyva jeste zcela bez
chyby ani dnes - natoz tehdy. A to me pripadi jeste k jedne rade - pokud
pouzivate ACPI, alespon upgradujte BIOS ...