Restartovani routeru pri downloadu z inetu

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Fri Jan 7 00:00:16 CET 2005

Nove zjisteni. Prosedel jsem u routeru par hodin a zkousel jsem vyvolat
stav, kdy dojde k restartu. A ouhle, chvilk ase dostavila. Pred
restartem to provede na monitor vypis:

panic: uhci_abort_xfer_ not in process context
uptime: 1d0h4m50s
Cannot dump. No dump device defined
Automatic reboot in 15 seconds - press a key on the console to abort

Tak jsem nazhavil google a hle, nasel jsem napriklad toto:

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-usb/2004-December/000400.html

Jenze v tom vlakne se mimojine dozvim, ze by to melo byt jiz opraveno.
Melo by se to psat v teto zprave:

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-usb/2004-December/000403.html

Nevite nekdo, jeslti je to opravdu jiz opraveno?

Mira