Padajici mozilla

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 27 14:50:00 CET 2004

Zbynek Houska napsal/wrote, On 12/27/04 11:11:

> To mi pripadne jako uchylarna pokazde upgradovat vsechny zavislosti.

	Jak se to vezme.

	Pokud kazdemu vsechno funguje tak jak ma, tak by dynamicke knihovny
ruznych minor cisel (ale stejneho major cisla) mely byt navzajem plne
zamenne.

	Jenze, ne vzdy vse funguje tak dokonale jak by melo. A pravdepodobnost,
ze program bude fungovat s prave tou verzi, se kterou byl prelozen je
proste vyssi.

	Tak proc riskovat problemy ? To muzu doma, ale na produkcnich systemech
je to zbytecne riziko. Navic, on ten upgrade "vseho" zase tak dlouho
netrva ...

> Mozilla a Firefox me osobne pod FreeBSD nejeli nikdy tak jak maji...

	To nemohu potvrdit (u Mozilly - Firefox nemam duvod pouzivat), nicmene,
to muze souviset i se stylem pouzivani. Nepouzivam prakticky zadne
pluginy, zadnou Javu a velmi restriktivne orezeny JavaScript. Kdyby nic
jineho, muze to zaviset take na konkretnim ovladaci konkretni graficke
karty.