Upgrade (vsetkeho).

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Tue Dec 28 07:39:00 CET 2004

A.!

> 	systemech je to zbytecne riziko. Navic, on ten upgrade "vseho" zase tak
> dlouho netrva ...

  ^-- Ako robite "upgrade vsetkeho"? Vsetko (snad okrem cvsup-without-gui)
zvyknem instalovat z portov, takze sa mi ako volba nuka portupgrade -arR
alebo nieco podobne. Avsak, pri instalacii mnohych aplikacii pouzivam
rozne volby ako -DWITH_XXX alebo WITHOUT_ULTRA_EXPERIMENTAL_FEATURE=yes;
portupgrade mi vsak iba nainstaluje/upgraduje port s defaultnymi
predvolbami, co je v niektorych pripadoch (napr. mc(1)) silne
nevyhovujuce. Ak by aj portupgrade vedel zreplikovat prepinace pouzite pri
kompilacii povodnej verzie, nova verzia uz tieto prepinace nemusi pouzivat
(je pravda, ze vtedy by sa asi potichu ignorovali) a moze namiesto nich
pouzivat ine (horsi pripad).

Portupgrade som raz skusal, neskutocne mi rozhasil system na desktope.
Odvtedy port tree neupdatujem, striktne pouzivam verziu z instalovanej
-release, a to aj vtedy, ako som medzitym system updatoval napr. z 4.9 na
4.10, porty mam stale zo 4.9-release. Tym ziskavam

	1) vyhodu: vsetko spolu dobre funguje
	2) nevyhodu: pouzivam starsi softvare, ako by som mohol
	3) nebezpecie: niektore aplikacie (najma sietovy demoni)
neobsahuju posledne zaplaty.

Ako to riesite vy?

J.