Padajici mozilla

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Tue Dec 28 15:04:17 CET 2004

Tohle je hlavne na reseni lidi v Macromedii, kteri nemaji zadny zajem
vydat nativni verzi Flashpluginu pro FreeBSD. Jak to je v prave
aktualnim FF nevim, ale v "mozillach" funguje linuxova verze
flashpluginu pres linuxpluginwrapper. Pokud nekomu funguje korektne, tak
funguje, ja osobne jsem nebyl schopen rozbehnout stabilne zadnou dalsi
verzi priblizne od poloviny tohoto roku. Cim komplexnejsi flash, tim
driv s nim browser kompletne vytuhne a rychlost toho pluginu je v mem
pripade taky extremne mizerna - cca 25-30%. Pak je tu k dispozici GPL
flashplugin, ktery je ale vicemene vtip, viz:

05-06-2004: The first release (0.4.11) in almost exactly 4 years is
out!! Get the packeage from the SourceForge filelist

Takze s flashem pod FreeBSD to asi jeste nejaky patek bude vypadat
docela spatne..

m.