Offtopic: FreeBSD vs. linux vs. Windows

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Mon Dec 27 12:26:25 CET 2004

Ahoj,

nechce sa mi tu rozpisovat, co uz napisali ini (menovite Michael Lucas) a
aj ja sam, takze len nasmerovanie:

> Neni mi ale jasna vec, v soucasne dobe kdy je tolik kriku kolem MS vs.
> vlady vs. open source / linux proc do toho neni vtazeno i BSD?

  ^-- Vyssie si pisal, ze si nakupil knihy. Potom si urcite kupil knihu od
Michaela Lucasa "FreeBSD, sitovy operacny system" (tu hnedu), kde toto
Lucas niekde v uvode myslim dostatocne jasne vysvetluje. V kratkosti:
tento krik okolo BSD tu uz bol, ale je to davno minulostou.

> Proc se o nem tedy tak nemluvi ? Nejsou takove snahy o prechod na BSD ??

> Je tedy zakladni "problem" v tom, ze BSD zatim neni a asi ani neni ten
> zajem delat z toho BFU OS ??

  ^-- Asi tak. "Beesdeckari" pouzivaju svoj(e) OS na uzitocnu pracu, nie
na to, aby niekmu isli dokazovat, ktory OS je najlepsi. Okolo Linuxu je
momentalne vela kriku, preto je aj mnoho newbie, ktori ho skusaju a
zaplavuju mailove konferencie stupidnymi otazkami.

> A co servery ?? Je i pro dobreho linuxaka BSD tvrdim oriskem ?? .... a
> to si osobne nemyslim :o)

  ^-- Nie, len dobry linuxak musi pripustit, ze veci funguju aj inak ako v
Linuxe, musi byt ochotny ucit sa. Zhrnut som sa to pokusil v prvej casti
serialu:

	http://hilbert.chtf.stuba.sk/freebsd/

> Omlouvam se pokud tim zbytecne pisu do konfery ale opravdu me to zajima :)

  ^-- No, nie je to typicky technicky dotaz do konfery, to je pravda. Ale
na druhej strane: kde inde sa spytat? Skus hodit dotaz do fora na

	http://www.abclinuxu.cz/

[[  Ale ja som Ti to neporadil! :-)))  ]]

J.