Offtopic: FreeBSD vs. linux vs. Windows

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Mon Dec 27 10:57:30 CET 2004

Pekny den panove,

rad bych se zeptal zkusenejsi uzvatelu na vec ktera mi delsi dobu vrta
hlavou. Nekolik let jsem si hral s linuxem, je to pekny ale posledni
dobou se poohlizim vis :)
Tedy k BSD konkretne k FreeBSD, nakoupil hromadu knih, stahnul prislusne
ISOs a instaluji a hraju si.

Cim vic si s FreeBSD hraju tim vic prichazim na to, jak je to pekne a
prakticky navrzeno, proste jak fajnovy je to OS ... a to ted nemyslim
jen na urovni serveru.
Neni mi ale jasna vec, v soucasne dobe kdy je tolik kriku kolem MS vs.
vlady vs. open source / linux proc do toho neni vtazeno i BSD?
Osobne mam male zkusenosti s FreeBSD ale rozhodne mi prijde v mnoha
ohledech lepsi/stabilnejsi/vykonnejsi nez napr. linux vseobecne.

Proc se o nem tedy tak nemluvi ? Nejsou takove snahy o prechod na BSD ??
Uznavam ze zakladni kamen urazu je uz instalace ktera pro Windows-like
uzivatele nebude zrovna jednoduchy orisek.

Je tedy zakladni "problem" v tom, ze BSD zatim neni a asi ani neni ten
zajem delat z toho BFU OS ??
A co servery ?? Je i pro dobreho linuxaka BSD tvrdim oriskem ?? .... a
to si osobne nemyslim :o)

Omlouvam se pokud tim zbytecne pisu do konfery ale opravdu me to zajima :)

Hezky novy rok a diky za nazory

Lubos Dusany