servery pro freebsd-update

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Mon Dec 27 02:09:34 CET 2004

dunric at centrum.cz wrote:
> Existují i jiné servery než http://update.daemonology.net ?
> Nějaký officiální projektu FreeBSD by byl ten co hledám. Bohužel google nepomohl.
>
> Nebo existuje i jiná cesta k automatickému upgradu systému bez nutnosti kompilací ?

Mozno som mimo, ale mam taky pocit, ze toto Vam realizuje len security
update.

IMHO odporuca sa update cez cvs, cize kompilacia.
ja to realizujem aj na strojoch, ktore idu cez isdn a celkom sa im dari...
V /stand/sysinstall mate moznost upgrade, ale to asi nechcete...
Je mozne este robit update balickov, ale cesta, ktora mi napada je skor
krkolomna...

	PeSe