Offtopic: FreeBSD vs. linux vs. Windows

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Mon Dec 27 12:56:52 CET 2004

Jozef Babjak napsal(a):

>Ahoj,
>
>nechce sa mi tu rozpisovat, co uz napisali ini (menovite Michael Lucas) a
>aj ja sam, takze len nasmerovanie:
>

>  ^-- Vyssie si pisal, ze si nakupil knihy. Potom si urcite kupil knihu od
>Michaela Lucasa "FreeBSD, sitovy operacny system" (tu hnedu), kde toto
>Lucas niekde v uvode myslim dostatocne jasne vysvetluje. V kratkosti:
>tento krik okolo BSD tu uz bol, ale je to davno minulostou.

Ano, tu mam, prijde mi velice dobre a pekne napsana. Priznam se, ze ji
ctu uz 2 mesice, malo casu :(
Ze zacatku je tam hodne zajimaveho infa, to je pravda, konkretneji k
tomu na co jsem se ptal se mi ale nic nevybavuje :( Asi spatna pamet

>  ^-- Asi tak. "Beesdeckari" pouzivaju svoj(e) OS na uzitocnu pracu, nie
>na to, aby niekmu isli dokazovat, ktory OS je najlepsi. Okolo Linuxu je
>momentalne vela kriku, preto je aj mnoho newbie, ktori ho skusaju a
>zaplavuju mailove konferencie stupidnymi otazkami.

No s tim jde samozrejme jen souhlasit, nejsem typ a nemam tu potrebu
vest dlouhosahle diskuze nicem a o tom ktery OS je nejlepsi, z toho uz
jsem vyrostl.
Kazdy OS ma sve, jeden ma rad holky, druhy vdolky samozrejme .....

>  ^-- Nie, len dobry linuxak musi pripustit, ze veci funguju aj inak ako v
>Linuxe, musi byt ochotny ucit sa. Zhrnut som sa to pokusil v prvej casti
>serialu:
>
>	http://hilbert.chtf.stuba.sk/freebsd/

Kouknu diky, ohledne serveru jsem se ptal pac samo ctu konferece o
linuxu a hromada lidi (a evidetne schopnych) na tom ma servery ... a ja,
jak male dite, nechapu proc teda nezkousi BSD ... tim nechci rict ze BSD
je samospasitelne ...

>  ^-- No, nie je to typicky technicky dotaz do konfery, to je pravda. Ale
>na druhej strane: kde inde sa spytat? Skus hodit dotaz do fora na
>
>	http://www.abclinuxu.cz/
>
>[[  Ale ja som Ti to neporadil! :-)))  ]]

Diky za radu :-D ... to ze me budou mit radost, zacnu tim ze mi kamarad
nainstaloval do biesdi a ze mi nefunguje zvukovka a co mam delat :)

>J.

Diky za info, jdu googlovat abych nemusel poslouchat ty reci tady :-D az
se budu ptat jak zkompilovat apache2 z ports kdyz nevim jak mu dat
parametry ktery se u kompilace ze zdrojaku davaji za ./configure :-D

hezky den
L.