cdma modemy

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Dec 2 18:26:00 CET 2004

Divacky Roman wrote:

> pokud nekdo pouzivate cdma modemy pod fbsd a chcete plnou rychlost tak tady je
> patch: hysteria.sk/~neologism/umodem.patch

	Jeste technicka pripominka (pote, co jsem se podival co patch dela) -
vyse uvedene plati pro pripad, ze CDMA modem je jedine zarizeni
pouzivajici ovladac UMODEM v systemu.

	Pokud byste tam meli zarizeni vic, pak tento system muze zpusobit
nefunkcnost ostatnich.

	Takze "patch" je spise "quick-hack". Kdyz uz by neco podobneho melo
skoncit v systemu, muselo by to prinejmensim umoznit prenastavovani
hodnot "per zarizeni".

	Nicmene, asi jen malokdo ma v systemu takova zarizeni dve.

	Jo - a patch nejspis funguje. Je velmi podobny hacku, ktery jsem videl
a ten fungoval (nepouzival sysctl, proste presal hodnoty tech promennych
natvrdo).