cdma modemy

Miroslav Chlaták chlastak at goasedlcany.cz
Fri Dec 3 09:17:45 CET 2004

Dan Lukes napsal(a):

>     Jeste technicka pripominka (pote, co jsem se podival co patch
> dela) - vyse uvedene plati pro pripad, ze CDMA modem je jedine
> zarizeni pouzivajici ovladac UMODEM v systemu.
>
>     Pokud byste tam meli zarizeni vic, pak tento system muze zpusobit
> nefunkcnost ostatnich.
>
>     Takze "patch" je spise "quick-hack". Kdyz uz by neco podobneho
> melo skoncit v systemu, muselo by to prinejmensim umoznit
> prenastavovani hodnot "per zarizeni".
>
>     Nicmene, asi jen malokdo ma v systemu takova zarizeni dve.
>
>     Jo - a patch nejspis funguje. Je velmi podobny hacku, ktery jsem
> [...]
Mate asi100% pravdu, ze firmware tohoto modemu je nejaky divny. Nekde
jsem cetl, ze v Evrope nejaky operator spustil stejnou sit (CDMA ev-do)
a ze bude vyuzivat stejne modemy co Eurotel. Takze uzivatelu, kteri
budou tento modem pouzivat pod non-windows systemem bude pravdepodobne
pribyvat. Zverejneni nejake technicke specifikace asi nepripada,
bohuzel, v uvahu.

Jak spravne pisete, tezko asi nekdo bude pouzivat 2 zarizeni, ktere
vyuzivaji UMODEM, takze bych se tim omezenim i jineho zarizeni tolik
nebal :)

Mira